Nov 13, 2011

MeriNdui....Mu~


mengapa rindu ini kau datang padaku ..kau datang tika aku dalam duka menanggung sengsara sebuah rindu yang tak terbalas..

aku ..
terperangkap dalam rindu yang ku cipta pada insan yang tak mampu berikan balasan ..rindu ..aku persoalkan kau ..nape kau menerjah jiwa aku ..nape kau datang .ketika aku tak mampu menahannya..

Kau tahu rindu ..hadir mu aku tak paksa pergi mu aku tak rela ..rindu aku tak salahkan kehadiranmu dalam hidup aku .aku syukuri dapat merasai nikmat rindu ..tp rindu tahukah kau ..bahawa setiap detik dan saat yg aku lalui dengan mu rindu sungguh menyeksakan ..dan lebih sengsara bila aku tau ..rindu yg aku dambakan takkan ada balasan..aku hanya bertepuk sebelah tangan ..rindu mengapa...dan aku terus persoalkan mengapa kau terus hadir dalam hidup aku sedangkan kau membuatkan aku tak keruan ...

rindu ..

pergilah kau ...aku doakan kau temui insan yg berhak mendapatkan kau ..pergilah ..aku tak mau kau dalam hidup aku ...biarlah aku tanggung sengsara tanpa kau ....

aku sedia korbankan kau rindu ........

9 comments:

  1. Waaaa madi merindu rupanya...huhu..teruskan rindu itu kerana jika ianya dtg kita tidak mampu menghalangnya...satu masa dan ketika ianya dtg jua tidak kira masa..cuma jgn rindu itu merosakkan diri sudahlah..tidak semua yg kita mahu kita akan dapat..dan tidak semua yg kita tidak mahu itu kita akan tidak mahu selamanya..Semua yg dtg itu adalah hikmah yg kita tidak tahu..HIKMAH YG BERSEMBUNYI..Moga demo temui rindu yg membuat demo bahagia..INSYALLAH..

    ReplyDelete
  2. ad..dah temui rindu tu ..tp bukan milik pokcik dah..rindu tu milik org lain ..buat masa ni nak simpan laa dulu heeh letak dalam fridge hehe~

    ReplyDelete
  3. terlalu puitis dalam merungkaikan perasaan rindu yg dialami....syabas

    ReplyDelete
  4. rozain ..

    puitis dalam merungkai kata2 rindu lahir dari hati lebih berkesan kan ...

    ReplyDelete
  5. mohd khairi ..
    hehhe adalaa tu rindu kat seseorang kan kan :)

    ReplyDelete
  6. mohd khairi ,,rindu pokcik milik org lain heheh ~

    ReplyDelete
  7. haha baik pokcik!! hehehe saya undur diri dulu haha

    ReplyDelete